شركت آدسا در تير ماه 1377 با هدف ارائه خدمات مشاوره ، طراحي و تاليف راه حل هاي جامع شبكه (Network Solution Providing) تاسيس گرديد .
به دليل اهميت بحث طراحي و اجراي صحيح شبكه هاي كامپيوتر( Structured Cabling ) در شرکت آدسا و همچنین به دلیل اهمیت اطلاعات اكادميك مورد نياز وقوانين وضع شده در استاندارد ها جهت پیاده سازی بستر ارتباطی ساخت يافته برای توزيع و دسترسی به انواع رسانه در شبکه داخلی سازمانها ، این شرکت از سال 2002 ميلادي رسما " به عضويت BICSI ، انجمن تخصصي طراحي و نصب شبكه هاي كامپيوتر در آمده و به عنوان یک Corporate Member مشغول به فعالیت گردید.
به این ترتیب حجم زیادی از ارزشمندترین اطلاعات تخصصی و تجربیات فنی اعضاء دیگر BICSI در اختیار بخش تکنیکال این شرکت قرار گرفت. از سويي ديگر چون تن دادن به استاندارد ها و دستور العمل هاي آن ، به صورت نسبي مستلزم صرف زمان طراحي بیشتر , زمان نصب بيشتر ، هزينه اجرای بيشتر و همچنين توانائي ، مرغوبيت و كارآمدی بيشتر تجهيزات Passive می باشد ، به عنوان يك نياز ضروري , در اين بخش تلاش مستمري صورت گرفت تا بتوانيم به تجهيزات نفیس و تکنولوژی مدرن كمپانی فرانسوی لگراند Legrand دسترسی کامل , مستقیم و به روز پیدا نماييم.
گروه لگراند فرانسه هم اکنون بیش از 170سال قدمت داشته و بالغ بر 170000 نوع محصول را کلاس جهانی تولید می نماید. گستره وسيع راه حل ها و محصولات اين كمپاني حداقل در بخش شبكه زیر ساخت داده ها شامل يك رنج كامل و End to End مي باشند ، كه همگي تحت عنوان راه حلي بنام VDI در قلب فرانسه طراحي و ساخته مي شوند.
رویکرد
VDI
شامل همه اجزاي مورد
نياز در اجرای بخش Passive شبكه های کامپیوتری شامل ترانکینگ ها , رک
ها , راه حل های فيبر نوري لگراند, راه حل
های مبتنی بر کابل شبکه مسی و اتصالات شبکه در سطوح
CAT7- CAT6a - CAT6 - CAT5e
مي باشد. اما نكته جالب در رویکرد نوین
VDI در لگراند آن است كه در كنار تجيهزات شبكه ،
تجهزات
Voiceو پریز های تلفن و
انرژي
(UPS+POWER)
به صورت كامل اما یکپارچه ارائه می گردند.
از افتخارات شركت آدسا
است كه امروزه در اجراي بخش
passive
پروژه ها ، تخصص هاي انتقال يافته
از
BICSI
و تجهيزات مدرن و نفيس از
لگراند فرانسه
در كنار هم گردآوري شده و به منظور يك اجراي صحيح ، در
کلاس جهانی ,
كارآمد و با هزينه ای پائين تر( یک مرتبه برای همیشه ) و كاملا مبتني بر اصول و قواعد موجود
و بسیار فرا تر از استانداردها استفاده مي گردند .
اهداف كمي و كيفي پيشنهاد شركت آدسا براساس تجهيزات و راه حل های لگراند فرانسه :
افزايش ميزان رضايت مندي صاحبان منافع از طريق راه كارهايي مانند
مهندسي مجدد فرايندهاي سازمان ، بهره گيري از امكانات فناوري اطلاعات .
ارتقاي كارايي شبکه زیر ساخت ارتباطی
voice data image-VDI
سازمانها و شرکتها
اجراي آسان ،سريع ، دقيق ، يكپارچه و فراگير امور جاری سازمانها
و شرکتها
در راستاي افزايش رضايت مشتريان.
ارتقاي سطح خدمات به مراجعان سازمانها و شرکتها با توسعه كاربري
IT.
ارائه سريع تر پاسخ به سؤال مراجعان و در نهايت عرضه خدمات شبانه روزي و در
تمام هفته به صورت بر خط (online)
در كل كشور.
ارائه اطلاعات مطلوب تر و مبادله نظام مند داده ها با اشخاص ثالث.
ارتقاي رضايت شغلي براي كاركنان سازمان از طريق كاهش يا حذف وظايف تكراري و
روز مره در نتيجه ، ايجاد فرصت براي پرداختن كاركنان به امور مثبت ، رضايت
بخش و ارزشمند.
افزايش در آمدهاي نهادها از طريق راهكارهايي چون تسريع در عمليات جاری
سازمان
استفاده از سيستمي هوشمند كه قادر به تجزيه و تحليل مقدماتي مشتريان موسسه
بوده ، تا بتوان با انجام بررسي هاي دقيق بر روي اطلاعات عملكردي مشتريان ،
اقدام به برنامه ريزي هدف مند و موثر برنامههاي مشتريان نمود.
افزايش سطح اتوماسيون در عمليات اجرائي و توسعه پردازش هاي رايانه اي